Skip to content Skip to footer

Birželio 13 d. Ginkūnų bibliotekos senjorų klubo „Gabija“ narės vyko į Kuršėnus. „Į Kuršėnus – ne tik „Kuršėnų vyniotinio“. Savo kelionę pradėjome aplankydami pagrindinę Kuršėnų aikštę. Po to pėsčiųjų tiltu keliavome į Kuršėnų dvarą. Prieš akis išniręs dvaro eksterjeras sužavėjo savo ažūriniais papuošimais, besivijančiais aplink langus, palei stogą. Senjorų būrį sutikusi gidė Lina Šukienė pakvietė aplankyti ir nusikelti į XIX amžių ir pajausti išskirtinių dvaro rūmų eleganciją, vertybes ir grožį. Praėjome parko takais, vedančiais iki Ventos upės pakrantės, kur karaliauja liepos ir vienas ilgiausių Lietuvoje – net 262 metrų ilgio – pėsčiųjų tiltas. Pasivaikščiojus po dvaro parką, buvome pakviestos užsukti į pačius rūmus. Pravėrus visiškai autentiškas likusias duris, kartu pravėrėme ir duris į istoriją. Viduje mūsų laukė dar daugiau autentikos ir įdomi dvaro istorija. Pabuvojome Baltojoje salėje, erdvėje, kurioje įrengta net ir XX a. pradžią siekiančių kalendorių ekspozicija. L. Šukienė, atvedusi prie laiptų į antrą aukštą, patikina, kad jie – 100 proc. autentiški. O antrame aukšte išvystame atvertą per šimtmečius išlikusią rąstų sieną bei laikui nepavaldžią dar vieną Kuršėnų brangenybę – legendinį Kuršėnų vyniotinį, sumanytą Eugenijos Dragūnienės. Prisėdusios prie stalo pasivaišinome žymiausiu Kuršėnų gardumynu-vyniotiniu ir puodeliu arbatos.
Pradžiuginus savo smaližiaus sielą, užsukome į Šiaulių rajono savivaldybės bibliotekos Vasaros skaityklą parke – Kahoot viktorinoje pasitikrinome žinias apie Kuršėnų šviesuolius.
Trumpam išvykę, užmiršome rūpesčius, pasisėmėme geros nuotaikos ir įkvėpimo kitoms veikloms.