Skip to content Skip to footer

Paslėpta prieš akis : kaip nustatyti ir įgyvendinti bendrovės didžiosios plėtros strategiją / Erich Joachimsthaler ; [iš anglų kalbos vertė Rita Gelombickaitė, Marija Eidukevičiūtė]. – Vilnius : Verslo žinios, 2007 ([Vilnius] : Logotipas). – X, 240 p. ; 25 cm. – Orig. antr.: Hidden in plain sight. – Virš. antr. ir aut. nenurodyti. – Bibliogr. pastabose: p. 225-234. – R-klė: p. 235-239. – Tiražas 1500 egz.. – ISBN 978-9955-460-59-6 (įr.)

NK Paslepta pries akis„Paslėpta prieš akis“ yra nepakeičiamas vadovas bendrovės sprendimus priimantiems asmenims, kurie nori įgyvendinti naujoves išvengdami trukdžių: sudėtingoje pasaulinių rinkų aplinkoje ji padeda laimėti ir pasinaudoti begalinėmis verslo galimybėmis nušviesdama visiškai naują rinkos koncepciją.“ 
Francesco‘as Trapanis, „Bulgari Group“ vadovaujantysis direktorius

Gyvename naujovių skubinamame pasaulyje. Išradingai dirbančios bendrovės gali kiekvieną dieną kelti begalę idėjų naujiems ar pagerintiems gaminiams sukurti. Idėjos kyla iš idėjų; sėkmė kuria sėkmę. Bet kiekvienas kūrimo lygmuo, kiekviena sėkmė gali stumti kompaniją vis toliau nuo klientų. Susidaro dūmų uždanga, užtemdanti įmonių didžiausias galimybes naujovėms ir augimui – nors jos jau ir yra tinkamoje vietoje.

Paimkime „Sony“. Tokių naujovių kaip „Walkman“ sėkmė juos apakino ir neleido pamatyti akivaizdžių pokyčių – kaip, kada ir kur žmonės nori klausytis muzikos. O „Apple“ pasirodė įžvalgesni ir pristatė „iPod“, suteikusį galimybę vartotojams visiškai naują būdą klausytis muzikos ir tvarkyti savo fonotekas.
„Paslėpta prieš akis“ aiškina, kaip įžvelgti tokias galimybes, kol jų nepastebėjo jūsų konkurentai. Pasakodamas akis atveriančias istorijas, Erichas Joachimsthaleris pristato paklausa pagrįstą naujovių ir augimo modelį – sisteminį ir kartotiną procesą, padedantį iš tiesų pamatyti didžiausias galimybes, nematomas plika akimi.

Taikydami paklausa pagrįstą modelį galėsite:
– Nustatyti nepanaudotas iš paklausos kylančias galimybes, kreipdami dėmesį į elgseną, o ne tik į vartotojus..
– Ir pajusti uždegančią motyvaciją bei entuziazmą, kurie tikrai pagerins jūsų santykius su klientais..
– Susikurti iki šiol neįsivaizduotą plėtrą kitaip apibrėždami savo verslo ribas, kurdami naujus verslo modelius ir perversmą skatinančius gaminius, paslaugas bei priimdami netikėtus sprendimus..
– Apversti savo strategijas žemyn galva, numatyti alternatyvius būdus išraiškingiems prekės ženklams kurti ir vartotojams sudominti, įgyti gebėjimų, reikalingų kurti naujoves ir valdyti rinkodarą šiandien ir ateityje..

Ši knyga „Paslėpta prieš akis“ jums atskleis, kaip siūlyti vartotojams tai, kas iš tikrųjų yra svarbu žmonių gyvenime, o ne tik produktus ar paslaugas, nesunkiai parduodamus šiandien..

Per pamokantį pažangos pritaikymą įvairiose organizacijose, per drąsų tokių prekės ženklų, kaip „BMW“, „Apple“, „Frito-Lay“, „GE Healthcare“, „Allianz“, „Axe“, „Procter & Gamble“, „Starbucks“ ir „Netflix“ tobulinimą, ši knyga jums atskleis, kaip siūlyti vartotojams tai, kas iš tikrųjų yra svarbu žmonių gyvenime, o ne tik produktus ar paslaugas, nesunkiai parduodamus šiandien. Koks atpildas jūsų laukia? Stulbinantis verslo augimas ir iš paskos repečkojantys konkurentai.

Vertė Rita Gelombickaitė, Marija Eidukevičiūtė

Komentaras