Skip to content Skip to footer

Bendrovės persilaužimas : kaip eilinės bendrovės tampa įspūdingomis žaidėjomis / Kaith R. McFarland ; [iš anglų kalbos vertė Daumantas Gadeikis]. – Vilnius : Verslo žinios, 2009 ([Vilnius] : Logotipas). – XI, 270 p. : schem. ; 25 cm. – Orig. antr.: The breakthrough company. – Virš. antr. ir aut. nenurodyti. – Bibliogr.: p. 247-258. – R-klė: p. 259-270. – Tiražas 1000 egz.. – ISBN 978-9955-460-94-7 (įr.)

NK Bendrovės persilaužimas„Kodėl daugelis bendrovių pradeda nuo smulkiojo verslo ir nebando dairytis toliau?
Kuo skiriasi tos kelios bendrovės, sėkmingai įveikusios pirmąją įkūrimo stadiją?“

Prasimuša tik pačios nuovokiausios ir atkakliausios bendrovės – tos, kurios pasimokiusios iš klaidų nuolat siekia pažangos ir perpranta pelno didinimo paslaptis.
Knygoje „Bendrovės persilaužimas“ Keithas McFarlandas aprašo, kaip paprastos bendrovės tampa nepaprastomis, ir daro išvadą, kad sėkmė čia niekuo dėta. Pasirodo, lūžiui daugiau įtakos turi atsakingai sudarytas strategijų rinkinys ir gebėjimai, kuriais kaip pavyzdžiu gali sekti bet kas bet kokiame versle – tiek smulkiosios ką tik įsikūrusios bendrovės, tiek rinkos lyderės.

Ekspertų, tokių kaip verslo legenda Peteris Druckeris ir Good to Great autorius Jimas Collinsas, padrąsintas ieškoti vadovų, padėjusių bendrovei peržengti įmonės steigimo stadiją, McFarlandas penkerius metus kūrė ir tyrinėjo didžiausią pasaulyje sparčiai augančių bendrovių duomenų bazę ir kalbino daugiau nei 1500 bendrovių vadovų keturiuose žemynuose. Jo tikslas buvo paprastas: atskleisti lūžio paslaptis.
Šio darbo rezultatas – knyga „Bendrovės persilaužimas“. Iš daugiau nei septynių tūkstančių tirtų bendrovių atsijojęs devynias, kurios išaugo į stambias žaidėjas, McFarlandas pateikia mitus griaunančias įžvalgas ir aprašo tikrąsias priemones, kurios bet kam gali padėti savo verslą padaryti išskirtinį.
Tradiciškai manoma, kad įkūrėjas ir bendrovės lyderiai jai išaugus turi pasitraukti. Tai netiesa, jei įkūrėjai karūnuoja bendrovę, o ne save.
Bendrovei augant daryti vis didesnius statymus nėra neapdairu, net jei susiduriate su daug kartų už jus didesniais konkurentais. Tiesą sakant, atrodo, kad vienintelis būdas užsitikrinti saugumą nuolat sistemingai didinti statymus.

Kiekvienas „Bendrovės persilaužimo“ skyrius baigiamas konkrečiais praktiškais patarimais, iš kiekvieno puslapio trykšte trykšta neįkainojama verslininkų, iškėlusių savo bendroves į neįtikimas aukštumas, patirtis. Tai viena labiausiai provokuojančių, įkvepiančių ir pamokomų knygų apie verslą, kokią tik galite rasti.
Dvidešimt šešerių metų R. McFarland  jau buvo asocijuotasis vienos pirmaujančių šalies verslo mokyklų dekanas. Vėliau jis dirbo dviejų stiprių technologijų bendrovių generaliniu direktoriumi, kol pagaliau įkūrė „McFarland strategy partners“ konsultacijų įmonę ir patarinėjo šimtams sparčiai augančių bendrovių, tarp jų tokioms savo rinkų milžinėms kaip „Microsoft“, „Motorola“ ir „Morgan Stanley“.
Šiuo metu McFarlandas rašo straipsnius „BusinessWeek žurnalui“. Su šeima gyvena Snouberde, Jutoje, netoli slidinėjimo trasos.
Daugiau informacijos apie Keithą ir šią knygą rasite internete adresu breakthroughcompany. com.
Iš anglų kalbos vertė Daumantas Gadeikis

ATSILIEPIMAI APIE ŠIĄ KNYGĄ

„Niekinanti pernelyg lengvai virškinamas bendras žinias, karštligiškai ieš­kanti faktų, kodėl vienos bendrovės sunyksta, o kitos gyvuoja, Keitho McFar­lando knyga Bendrovės persilaužimas yra tikra įžvalgų aukso kasy­kla visiems, svajojantiems, kad jų verslas taps svarbiu žaidėju.“
Garbusis Jackas Kempas, buvęs vyriausybės sekretorius, kandidatas į viceprezidento postą ir JAV kongresmenas

„Tiesiog įsimylėjau „Bendrovės persilaužimą… tai kertinė
verslo knyga, ją privalo perskaityti visi vyriausieji vadovai. McFarlandas, remdama­sis kruopščiais tyrimais, apibrėžia savybes, leidžiančias smulkiajam ir vi­dutiniam verslui išaugti į persilaužimo bendrovę – bendrovę, kuri būtų svarbi, ilgaamžė ir formuotų rinką.“
Caroline Little, vyriausioji „Washingtonpost. Newsweek Interactive“ (WPNI) vadovė ir leidėja

„Bendrovės persilaužime Keithas McFarlandas mums pateikia gudrią verslo Bermudų trikampio metaforą. Knygoje daug įžvalgų ir patarimų, ku­rie padės verslo lyderiui pasirinkti teisingą kelią bendrovės plėtros laikais. McFarlandas daug dėmesio skiria išlaidų valdymui, klientams ir vikriam reagavimui į išorinius veiksnius, todėl ši knyga tampa prikaustančiu
va­dovu klestinčiame šiandienos verslo pasaulyje.“
Shantanu Narayenas, „Adobe Systems prezidentas ir vykdomasis direktorius

„Itin verslioje naujųjų laikų ekonomikoje sparčiai augančios pažangios įmo­nės bus didžiausias sėkmingos ekonomikos variklis. Savo aštriomis
įžval­gomis ir nuodugnia analize McFarlandas padeda suvokti, kodėl ir kaip kai kurios bendrovės pasiekia efektyvumo lūžį.“
Carlas J. Schrammas, „Kauffman Foundation prezidentas ir generalinis direktorius, „The Entrepreneurial Imperative“ autorius

„Labai
naudinga! Pateikia nuostabią verslioms įmonėms išgyventi ir su­klestėti padedančių principų analizę. Knyga įkvėps vadovus atmesti smul­kius įsišaknijusius ego tikslus, priimti idealistines vertybes, leidžiančias įtvirtinti moralinį autoritetą visuose organizacijos lygiuose, ir tapti tikrais lyderiais. Primygtinai siūlau perskaityti šią knygą: ji paremta įspū­dingu tyrimu, joje pateikta puikių pavyzdžių, ji aiškiai parašyta.“
Stephenas R. Covey, perkamiausios New York Times knygos „The 7Habitsof Highly Effective People“ autorius

TURINYS
Padėka /IX
1. Įžanga / 1
2. Šuolis / 7
3. Bendrovės karūnavimas / 27
4. Statymų didinimas / 55
5. Bendrovės charakteristikos kūrimas / 91
6. Navigacija verslo Bermudų trikampyje / 119
7. Pastolių kėlimas / 145
8. Užgauliotojų verbavimas/ 167
9. Sunkių laikų akademija / 187
10. Lūžį garantuojančių savybių ugdymas / 201
Baigiamasis žodis: kaip persilaužus
išvengti sąstingio / 223
Tyrimo priedas A / 227
Tyrimo priedas B / 233
Tyrimo priedas C / 245
Išnašos / 247
Rodyklė / 259

Komentaras